Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i umiejętności, które pozwolą im efektywnie współpracować z klientami, którzy mogą być wymagający, niezadowoleni, konfliktowi lub w inny sposób trudni w obszarze obsługi klienta lub relacji biznesowych. Szkolenie może być stosowane w różnorodnych kontekstach, takich jak obszar sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania relacjami z klientami, obszarów usługowych czy innych dziedzin, w których interakcje z klientami są kluczowe.
szkolenie
Współpraca z trudnym klientem
czego się nauczysz
Poznaj program szkolenia
- Pozytywne nastawienie jako podstawa pozytywnych relacji.
- Postawa w obsłudze klienta – sylwetka psychologiczna klienta.
- Rodzaje „trudnych klientów”.
- Sposoby postępowania z różnymi klientami.
- Inteligencja emocjonalna sprzedawcy i trudnego klienta.
- Inteligencja kognitywna (myślowa).
- Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta.
- Samoświadomość a kontakt z klientem.