szkolenie
Współpraca z trudnym klientem

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i umiejętności, które pozwolą im efektywnie współpracować z klientami, którzy mogą być wymagający, niezadowoleni, konfliktowi lub w inny sposób trudni w obszarze obsługi klienta lub relacji biznesowych. Szkolenie może być stosowane w różnorodnych kontekstach, takich jak obszar sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania relacjami z klientami, obszarów usługowych czy innych dziedzin, w których interakcje z klientami są kluczowe.

czego się nauczysz
Poznaj program szkolenia
  • Pozytywne nastawienie jako podstawa pozytywnych relacji.
  • Postawa w obsłudze klienta – sylwetka psychologiczna klienta.
  • Rodzaje „trudnych klientów”.
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Inteligencja emocjonalna sprzedawcy i trudnego klienta.
  • Inteligencja kognitywna (myślowa).
  • Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta.
  • Samoświadomość a kontakt z klientem.
Liczba godzin
20 godzin dydaktycznych
Forma szkolenia
Stacjonarna
Metody pracy
Teoria+praktyka