szkolenia miękkie
Poznaj ofertę szkoleń miękkich

Budując organizację przyszłości, która będzie odporna na kryzysy i w łatwy sposób przystosuje się do zmian, należy pamiętać o zwiększaniu kompetencji i kwalifikacji.

Zapoznaj się z ofertą szkoleń miękkich z obszaru budowania marki, strategii ekspansji nowych usług, marketingu, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania zespołem, w tym zespołem w wirtualnym środowisku.

Nie znalazłeś szkolenia, które odpowiada na Twoje potrzeby?
Zadzwoń lub napisz do nas, a my stworzymy spersonalizowanie szkolenie zawodowe specjalnie dla Ciebie.

Szkolenia oferowane przez Artezion mogą być realizowane w formie zdalnej.

Budowa i strategia rozwoju firmy
Budowanie strategii rozwoju jest najważniejszą rzeczą, którą firma powinna wdrożyć przed rozpoczęciem działania, następnie regularnie analizować, poprawiać, zmieniać i dostosowywać do aktualnych warunków rynkowych.
Efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim
Zagadnienia budowania zespołu oraz zarządzania zespołem to codzienność każdego menedżera. Funkcja lidera wiąże się nie tylko z przywilejami, lecz przede wszystkim z obowiązkami i odpowiedzialnością za efekty.
Social media w marketingu
Media społecznościowe pozwalają firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami i partnerami handlowymi. Social media mogą być zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych dla firmy, jak i platformami do obsługi klienta.
Zarządzanie wirtualnymi zespołami
Zarządzanie wirtualnymi zespołami stało się szczególnie ważną umiejętnością w czasie pandemii, kiedy menedżerowie stracili z oczu swoich pracowników. Oferowane szkolenie jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych organizacji.
Lean Change Management
Zmiany budują przewagę konkurencyjną niemal każdej organizacji. Dobre przygotowanie i przeprowadzenie zmiany jest konieczne i długoterminowo zapewnia firmom sukces, natomiast wymaga umiejętności i znajomości procesu.
Współpraca z trudnym klientem
Obsługa trudnego klienta to sztuka współpracy pomiędzy klientem a pracownikami realizującymi cele firm. Sztuka ta opiera się na zaufaniu, relacjach oraz narzędziach, które regulują jakość działań obu stron.
Sztuka wystąpień publicznych
Wystąpienia publiczne potrafią być bardzo stresujące, zwłaszcza w obecnych czasach, w których liczy się profesjonalizm oraz nienaganna prezencja. Prowadząc zajęcia trzeba wypracować odpowiednie cechy i umiejętności, dzięki którym nasze wystąpienia będą efektywne i skuteczne.
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Żeby skutecznie zarządzać firmą, w pierwszej kolejności powinieneś być jej liderem, wyznaczać kierunki, patrzeć strategicznie, planować długoterminowo, wyznaczać cele, a następnie koordynować działania w poszczególnych obszarach i dbać, aby żaden z celów nie był zaniedbywany.
Automotywacja a wypalenie zawodowe
Wypalenie zawodowe to nie tylko brak chęci do pracy i coraz mniejszy poziom zaangażowania w wykonywane zadania. Syndrom wypalenia jest zdecydowanie bardziej złożonym zjawiskiem, którego destrukcyjne efekty dotykają nie tylko pojedynczej osoby, ale całej organizacji.
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji.
Coaching w biznesie dla liderów
Szef zespołu powinien doskonale orientować się w możliwościach swoich pracowników, znać ich mocne i słabe strony oraz umiejętnie zarządzać rozwojem swoich współpracowników.
Przeciwdziałanie skutkom stresu w pracy
Stres jest trudnym, acz codziennym wyzwaniem, które towarzyszy każdemu człowiekowi. Podczas szkolenia uczestnicy pogłębią wiedzę o źródłach jego pochodzenia i poznają sposoby radzenia sobie ze stresem.

przyszłość
Odkryj swoje możliwości !
Nie można budować lepszego świata bez ulepszania indywidualnych osób. Każdy z nas musi pracować nad poprawą samego siebie.

Zespół Artezion Sp. z o.o.