trenerzy
Poznaj naszą kadrę trenerów

Współpracujmy z wykwalifikowaną kadrą trenerską z całej Polski. Nasi trenerzy to osoby z wieloletnim doświadczeniem zawodowym i trenerskim. Do każdego ze szkoleń dobieramy prowadzącego, który posiada niekwestionowane doświadczenie w danym obszarze.

Zintegrowane podejście
Nasi trenerzy współpracują, aby tworzyć szkolenia, które łączą różnorodne perspektywy i specjalizacje, zapewniając kompleksowe rozwiązania edukacyjne. Każde szkolenie jest wynikiem synergii doświadczeń i wiedzy całego zespołu, co gwarantuje wielowymiarowy rozwój i efektywność.
Wyniki i osiągnięcia
Nasze zbiorowe osiągnięcia są odzwierciedleniem naszej skuteczności w przekształcaniu wyzwań biznesowych w trwałe sukcesy. Te sukcesy nie tylko nas wyróżniają, ale stanowią dowód na to, że nasze strategie działają i przynoszą realne korzyści.
Dostosowanie do klienta
Każda organizacja jest unikatowa, dlatego nasi trenerzy dostosowują swoje strategie szkoleniowe do indywidualnych potrzeb i celów każdego klienta. Nasz zespół używa elastycznych metod nauczania, aby maksymalnie wykorzystać potencjał i zasoby każdej firmy, z której pracujemy.

Michał Żygłowicz

Właściciel firmy CYBERMEDIA, absolwent studiów technicznych z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu elektronicznego oraz tworzenia stron internetowych, specjalizujący się w reklamie online i pozyskiwaniu klientów w przestrzeni internetowej. Trener, dla którego przyszłość każdego klienta w świecie cyfrowym jest sprawą priorytetową. W ciągu ostatnich lat jego działania zaowocowały ścisłą współpracą z różnymi przedsiębiorstwami, co pozwoliło na zdobycie cennej wiedzy i doświadczenia w efektywnym marketingu cyfrowym. Praca z nowymi technologicznie rozwiązaniami to jego pasja. Specjalizuje się w strategiach marketingowych, cyberbezpieczeństwie, oraz jest jednym z trenerów Akademii Menadżera.

Posiada uprawnienia asesora walidacyjnego Fundacji MY PERSONALITY SKILLS z następujących zakresów:
– “Umiejętności przekrojowe – cyfrowe”
– “Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)”

Ponadto posiada certyfikat egzaminatora i certyfikat trenera ECCC z następujących modułów:
– “Testowanie oprogramowania”
– “Organizacja i zarządzanie pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi”
– “Zarządzanie obiegiem dokumentów”.

Ukończył szereg szkoleń branżowych, gdyż jak sam twierdzi: “Technologia zbyt szybko się rozwija aby stać w miejscu”. Michał to trener, który nie tylko przekazuje wiedzę, ale również inspiruje do wykorzystywania potencjału, jaki niesie ze sobą cyfrowa przestrzeń.

Paulina Mos

Z wyróżnieniem ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia (specjalność kliniczna i osobowości oraz sądowa). W trakcie studiów aktywnie działała w wielu organizacjach studenckich, kołach naukowych oraz wolontariacie. Przez kilka lat pełniła funkcję członka zarządu fundacji charytatywnej, gdzie przeprowadzała warsztaty i treningi umiejętności społecznych dla wolontariuszy. Dzięki studiom podyplomowym w zakresie przygotowania pedagogicznego, pracowałam również jako nauczyciel przedmiotów psychologicznych w elitarnej szkole ponadgimnazjalnej.

Od  2019r.  przeprowadziła  około  500h  cieszących  się  zainteresowaniem  szkoleń  biznesowych, związanych  z  tematyką  skutecznej obsługi klienta, umiejętnej  komunikacji  interpersonalnej,  zarządzania  zespołem,  motywacji, radzenia sobie ze stresem oraz prowadzenia negocjacji i procesu sprzedaży.
W swojej pracy opiera  się  przede  wszystkim  na  praktyce,  łączącej  w  sobie  elementy  coachingu  oraz  innowacyjnej metody Design Thinking.

Przeprowadziła  również około 5000 h zajęć indywidualnych w formie wsparcia psychologiczno-motywacyjnego,  a  także  ponad  2000h  treningów  grupowych  w  zakresie  kompetencji  miękkich.

Od 2021r. pracuje również jako Asesor Walidacyjny z ramienia Fundacji My Personality Skills, oceniając poziom kompetencji uczestników z obszaru psychologii i biznesu.

Jako psycholog i doradca zawodowy kompleksowo wspiera klienta w doborze przyszłego zatrudnienia, dzięki skutecznej diagnozie indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz edukacyjnych.

W swojej pracy wdraża kreatywne ćwiczenia i innowacyjne pomysły, bazując na metaforze, doświadczaniu i emocjach, kierując się zasadą Konfucjusza: „Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.” 

Janusz Gancarczyk

Kucharz, Szef Kuchni w restauracji Lemon. Od kilkunastu lat pracujący na stanowisku Szefa Kuchni w hotelach czterogwiazdkowych. Gotował dla Prezydentów, premierów, ważnych osobistości ze świata polityki i kultury.

Absolwent Akademii Kulinarnej w Krakowie. Członek jury licznych, ogólnokrajowych konkursów dla profesjonalnych kucharzy i adeptów sztuki kulinarnej. Wraz z Restauracją Lemon osiągający sukcesy w najważniejszych rankingach np.: Gault&Millau Polska, pozyskujący prestiżowe certyfikaty tj. Certyfikat Menu Bez Glutenu nadawany przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, a także odnoszący sukcesy w ogólnokrajowych konkursach wraz ze swoimi uczniami oraz kucharzami. Autor artykułów w czasopismach branżowych, doradca kulinarny oraz członek Klubu Szefów Kuchni.

Magdalena Żuber

Założycielka Studio Świadomego Rozwoju Ohana Czuła Przestrzeń. Trenerka Mentalna prestiżowej Akademii ATM Jakuba B. Bączka, Terapeutka SPA&Wellness ze specjalnością masaże ajurwedyjskie i orientalne (m.in. Lomi Lomi, Kobido, Tajski, Misy Tybetańskie). Trenerka pracy z ciałem szkoły OM, autorka programu Jogi 4 Żywiołów (Hatha-Vinyasa, Aerial, SUP i Hot Yoga).

Szkoleniowiec i mówczyni inspiracyjno-motywacyjna.Autorka e-booków wellness i wellbeing. Twórczyni programów warsztatowych, kursów i szkoleń. Saunamistrzyni PTS. Event Manager II stopnia, Animator czasu wolnego Stageman. Redaktorka Lifestyle magazynu Odkryj Beskid Sądecki. Manager z ponad 10letnim stażem.

Od ponad 8lat prowadzi sesje, warsztaty, kursy i szkolenia z zakresu holistycznej pracy z ciałem (m.in. masaże, joga), treningu mentalnego, rozwoju osobistego w ujęciu życiowego i biznesowego wellbeing’u. Pracuje w zespołach oraz indywidualnie. Na scenach polskich i zagranicznych. Szkolenia i treningi prowadzi w języku polskim i angielskim.

Jest członkiem i trenerką Vethink Academy, multipasjonatką i przedsiębiorczynią. Posiada kreatywną osobowość pełną energii i empatii. Serce ma podzielone na spokojną cichą wieś i pełne aktywności duże miasto.

Adam Zajchowski

Trener biznesu, szkoleniowiec. Od 2010 realizuje warsztaty z zespołami pracowników i zarządami firm. Specjalizuje się  w tematach takich jak komunikacja w zespole, skuteczna sprzedaż, profesjonalna obsługa klienta i strategie biznesowe. Jego szkolenia motywują i pomagają przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu. Oferuje warsztaty z kultury organizacji oraz bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni. Przeprowadził ponad 400 szkoleń na terenie całej Polski.

Wiedzę łączy z intuicją i podejściem pragmatyka. Dostrzega zagrożenia i szanse w rozwoju projektu/ marki/ pracy z ludźmi.

Z dużą satysfakcją pomagm organizacjom w budowaniu silnej pozycji rynkowej poprzez proces podejmowania przemyślanych, mądrych decyzji, w oparciu o zebrane dane i skutecznie zarządzany zespół.

Jowita Woszczyńska

Jowita swoją pasję i miłość do cukiernictwa rozpoczęła w 2014 roku w Cukierni Sowa. Pracuje tam do dnia dzisiejszego pod czujnym okiem Pawła Małeckiego. Jest samoukiem i zajmuje się sugarcraftingiem od 5 lat, a z wykształcenia jest… filozofką!

W 2017r zajęła I miejsce w Mistrzostwach Polski w Dekoracji Tortów Expo Sweet. Wygrana umożliwiła jej start w Mistrzostwach Świata w Dekoracji tortów w Mediolanie, gdzie zdobyła brązowy medal. W lutym 2018 roku była członkiem jury w Mistrzostwach Europy w Dekoracji tortów Expo Sweet. W 2019 obroniła tytuł Mistrza Polski w dekoracji tortów, co ponownie zagwarantowało jej możliwość reprezentowania Polski na Mistrzostwach Świata w Mediolanie, gdzie zdobyła złoto i tytuł Mistrza Świata w dekoracji tortów!

Jowita specjalizuje się w modelowaniu figurek z masy cukrowej i artystycznym dekorowaniu pierników.

Łukasz Gomółka

Doświadczenie zawodowe zdobywałem już od roku 2007 dwutorowo: Prowadząc dedykowane szkolenia trenerskie z zakresu ICT oraz realizując różnego typu projekty pracodawcy, głównie związane z branżą informatyczną i szkoleniową.

Obecnie szacuję przepracowaną liczbę godzin podczas wykładów / warsztatów na ponad 5000, głównie z obszaru oprogramowania biurowego, a także testowania oprogramowania, programowania, grafiki komputerowej oraz doradztwa biznesowego. W obszarze szkoleniowym współpracowałem z zespołami urzędników, pracowników sektora edukacji, bankowości, a także działów księgowych oraz właścicieli i pracowników różnego typu przedsiębiorstw.

Aktualnie oprócz zagadnień stricte szkoleniowych zajmuje się działalnością własnej fundacji, obszarem testowania oprogramowania, sztuczną inteligencją, cyberbezpieczeństwem  strategią zarządzania wiekiem w organizacjach biznesowych oraz optymalizacją samego zarządzania.

Joanna Klimas-Majerowska

Certyfikowana linergistka i trener makijażu permanentego. Wykonuję makijaż permanentny od 2017 roku i nieustannie rozwija się w tym temacie, regularnie biorąc udział w szkoleniach, warsztatach i spotkaniach branżowych. Jest również instruktorką jogi twarzy, a wiedza z tej dziedziny dodatkowo pomaga jej w idealnym doborze kształtu, makijaży permanentnych.

Ma to ogromne szczęście, że jej praca jest jednocześnie pasją.
Prywatnie jest mamą dwójki dzieci i żoną, pasjonatką życia z ogromną ciekawością świata 🙂

Przemysław Furtak

Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu – NLU w Nowym Sączu, specjalizujący się w psychologii organizacji i zarządzania, oferuje kompleksowe szkolenia biznesowe, łączące jego zainteresowania zawodowe i bogate doświadczenie.

Marketing Elektroniczny z Pozycjonowaniem Stron: Uczestnicy poznają sekrety efektywnej obecności w Internecie i techniki SEO, które pomagają zaistnieć w cyfrowym świecie.
Tworzenie Marki Firmy w Sieci, Strategie Marketingowe: Kurs zawiera metody skutecznego budowania i zarządzania marką w Internecie, wykorzystując najnowsze strategie marketingowe.
Obsługa Klienta z Wykorzystaniem Social Mediów: Szkolenie uczy, jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe do budowania relacji z klientami.
Social Media w Biznesie: Uczestnicy odkrywają moc mediów społecznościowych jako narzędzia do osiągania celów biznesowych.
Organizacja i Zarządzanie Pracą Zdalną: Szkolenie przedstawia technologie i narzędzia elektroniczne, niezbędne do efektywnej pracy zdalnej.
Zarządzanie Obiegiem Dokumentów Elektronicznych: Kurs kładzie nacisk na umiejętność zarządzania dokumentacją elektroniczną w trybie pracy zdalnej.
Cyberbezpieczeństwo: Szkolenie skupia się na zabezpieczaniu firm przed cyber-zagrożeniami i nauczaniu najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego.
Fotografia Produktowa: Kurs uczy, jak tworzyć przyciągające uwagę zdjęcia produktów.
Tester Oprogramowania: Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne do testowania oprogramowania.
Akademia Trenera i Menadżera: Program rozwija umiejętności zarządcze i trenerskie, zwiększając pewność siebie i motywację.
Narzędzia Automatyzacji Procesów Sprzedażowych: Szkolenie uczy, jak wykorzystać internetowe narzędzia automatyzacji do optymalizacji procesów sprzedażowych.
Techniki Sprzedaży: Kurs zawiera skuteczne techniki sprzedażowe, które zwiększają efektywność handlowców.

Jego doświadczenie, zdobyte zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii, zarządzając międzynarodowym zespołem, pozwala mu na praktyczne i skuteczne przekazywanie wiedzy. Posiadając certyfikat walidacyjny Fundacji “MY PERSONALITY SKILLS”, wykorzystuje nowoczesne metody dydaktyczne, łącząc teorię z praktyką. Jego szkolenia są skierowane do firm i indywidualnych przedsiębiorców pragnących poszerzyć swoje horyzonty i osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu. Szkolenia mogą odbywać się zarówno w formie zdalnej, jak i stacjonarnej.

Dominika Grońska

mgr Dominika Grońska – dietetyk kliniczny, psychoonkolog.  Obecnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, w dyscyplinie nauki medyczne. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku dietetyka – na Wydziale Lekarskim UJ CM oraz studiów magisterskich na kierunku dietetyka na Wydziale Technologii Żywności Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Absolwentka Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ CM w Krakowie na kierunku psychoonkologia w praktyce klinicznej. Uczestniczka kursu Leczenia Żywieniowego dla członków Zespołów Żywieniowych w Polskiej Szkole Żywienia Klinicznego i Metabolizmu POLSPEN. Członek Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Polskiego Towarzystwa Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu. Uczestniczka czynna konferencji krajowych i zagranicznych. Ukończyła ponad 90 kursów i szkoleń w zakresie holistycznego podejścia do zdrowia i wspomagania leczenia chorób dietozależnych. Od 2022 roku recenzentka naukowa czasopisma Medycyna Ogólna i Nauki o Zdrowiu.

Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziałach klinicznych krakowskich szpitali i przychodni. Obecnie pracuje w Szpitalu Dworska oraz Europejskim Centrum Zdrowia i Urody ArtClinik w Krakowie.

Specjalizuje się głównie w leczeniu żywieniowym, dietoterapii oraz probiotykoterapii w przebiegu:

  • chorób nowotworowych,
  • chorób układu pokarmowego,
  • chorób psychicznych,
  • przygotowuje do leczenia onkologicznego i zabiegów operacyjnych (prehabilitacja) oraz opracowuje plany żywieniowe po zabiegach operacyjnych.

Jej głównym tematem badań naukowych są zagadnienia związane z przygotowaniem (prehabilitacją) pacjentów do szeroko pojętego leczenia onkologicznego. Ponadto skupia się również na poszukiwaniu zależności pomiędzy żywieniem a występowaniem zaburzeń psychicznych.

Michał Mos

Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, gdzie zdobył dyplom ukończenia studiów na kierunku zarządzanie marketingiem. Od 2020r. prowadzi cieszące się zainteresowaniem szkolenia z zakresu obsługi klienta, efektywnej sprzedaży, negocjacji oraz komunikacji zespołowej. Posiada szerokie doświadczenie w  prowadzeniu szkoleń z zakresu testowania oprogramowania wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz kadry pedagogicznej.

W wieloletniej pracy od zawsze ludzie znajdują się na pierwszym miejscu. Posiada szerokie doświadczenie w branży handlowej oraz liczne sukcesy w obszarze prowadzenia procesu rekrutacji. Skuteczna komunikacja interpersonalna pozwala na zbudowanie mocnych zespołów, co znacząco wpływa na zaangażowanie i efekty działań przedsiębiorstwa.

Kreatywność i innowacje, zaangażowanie oraz ćwiczenia praktyczne to coś, czym kieruje się
w swojej pracy.

Michał Chmielecki

Ma za sobą ponad 15 lat doświadczenia i przeprowadzonych ponad 10 000 godzin szkoleń, warsztatów, wykładów i seminariów dla wyższej i średniej kadry zarządzającej w Polsce i za granicą.

Jest autorem 3 bestsellerowych książek z tematyki negocjacji i przywództwa.

Przygotowywał oficerów WP do wyjazdu na misje w Afganistanie.

Przez ponad dekadę wykładał na amerykańskim uniwersytecie Clark University, na studiach MBA i MSPC.  Wykładał w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych (pierwsze miejsce na świecie w kategorii think tanków z budżetem do 5 milionów dolarów) jak również w programie MBA KSB+ Master realizowanym przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Europejskiej Akademii Dyplomacji. Był profesorem w największej niepublicznej uczelni w Polsce – Społecznej Akademii Nauk. Ponadto wykładał w UK, Niemczech, Irlandii, Portugalii, Słowenii i Meksyku.

Uczestniczy w konferencjach biznesowych, branżowych i naukowych.