szkolenie
Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnej obsługi klienta z zastosowaniem technik sprzedaży. Uczestnicy poznają standardy profesjonalnej obsługi klienta, która wpływa na satysfakcję klienta. Nauczą się diagnozowania potrzeb klientów, by skutecznie na nie odpowiadać stosując nowoczesne techniki sprzedaży.

czego się nauczysz
Poznaj program szkolenia
  • Psychologia obsługi klienta.
  • Profesjonalny wizerunek pracownika obsługi klienta i technik sprzedaży.
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta i ich skuteczne rozwiązywanie.
  • Motywacja i entuzjazm.
  • Stres w obsłudze klienta.
  • Znaczenie pierwszego kontaktu z klientem.
  • Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Wybrane techniki sprzedaży – charakterystyka.
  • Zasady budowania relacji z klientami.
  • Racjonalizacja jako skuteczna metoda walki ze stresem.
  • Asertywność, perswazja oraz obrona przed manipulacją.
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w rozmowie z klientem.
Liczba godzin
20 godzin dydaktycznych
Forma szkolenia
Stacjonarna
Metody pracy
Teoria+praktyka