Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak zapewnić najwyższą jakość serwisu, dzięki czemu zyski restauracji wzrosną. Dowiedzą się, w jaki sposób kelner może stać się mistrzem sprzedaży. Nabędą wiedzę z zakresu profesjonalnej obsługi klienta indywidualnego oraz grupowego.
szkolenie
Obsługa kelnerska - up i cross selling
czego się nauczysz
Poznaj program szkolenia
- Predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera.
- Prezencja kelnera.
- Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości.
- Ogólne zasady obsługi konsumenta.
- Tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca.
- Przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów.
- Realizacja rachunku, pożegnanie gości.
- Sprzedaż sugestywna – skuteczne sposoby powiększania rachunku.
- Techniki sprzedaży: napojów, przystawek, dań głównych, deserów, wina.
- Up-selling i cross-selling jako sposoby postępowania z różnymi klientami.
- Znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów.
- Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem.