szkolenie
Obsługa kelnerska - up i cross selling

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak zapewnić najwyższą jakość serwisu, dzięki czemu zyski restauracji wzrosną. Dowiedzą się, w jaki sposób kelner może stać się mistrzem sprzedaży. Nabędą wiedzę z zakresu profesjonalnej obsługi klienta indywidualnego oraz grupowego.

czego się nauczysz
Poznaj program szkolenia
  • Predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera.
  • Prezencja kelnera.
  • Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości.
  • Ogólne zasady obsługi konsumenta.
  • Tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca.
  • Przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów.
  • Realizacja rachunku, pożegnanie gości.
  • Sprzedaż sugestywna – skuteczne sposoby powiększania rachunku.
  • Techniki sprzedaży: napojów, przystawek, dań głównych, deserów, wina.
  • Up-selling i cross-selling jako sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów.
  • Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem.
Liczba godzin
8 godzin dydaktycznych
Forma szkolenia
Stacjonarna
Metody pracy
Teoria+praktyka