szkolenie
Social media w marketingu

Program szkolenia obejmuje praktyczne informacje, niezbędne do skutecznej promocji firmy w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Facebook. Omówione zostaną także zagadnienia dotyczące social sellingu, person sprzedażowych oraz leadów sprzedażowych. Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia promocji firmy w mediach społecznościowych.

czego się nauczysz
Poznaj program szkolenia
  • Rodzaje mediów społecznościowych.
  • Budowa strategii wykorzystywanej w mediach społecznościowych.
  • Budowa person sprzedażowych.
  • Sposoby tworzenia postów.
  • Kluczowe zasady pisania postów do mediów społecznościowych.
  • Social selling w praktyce.
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
  • Content marketing w mediach społecznościowych.
  • Narzędzia social sellingu – 7 zasad skutecznej strategii w mediach społecznościowych i w Internecie.
  • Najczęściej popełniane błędy.
  • Podstawy promocji w mediach społecznościowych.
  • Narzędzia do tworzenia skutecznych materiałów graficznych.
Liczba godzin
20 godzin dydaktycznych
Forma szkolenia
Stacjonarna
Metody pracy
Teoria+praktyka